مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه روزانه 9 هزار تماس با مرکز 1420 گرفته می شود، تصریح کرد: روزانه 12 هزار مشاوره حضوری و هزار و 200 درخواست غیرحضوری در شعب سراسر کشور به ثبت رسیده است.

محمدمنصور عظیمزاده امروز (30 آبان) یازدهمین جلسه 
شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه سیستم 
پاسخگویی پل ارتباطی بین سازمان و شهروندان است بیان کرد: با ایجاد 
ساختارهای مدرن ارتباطی از طریق تبیین و پیادهسازی درگاههای ارتباطی 
متنوع از جمله مرکز تماس 1420، به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات و 
سوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان است.
مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به 
اینکه روزانه 9 هزار تماس با مرکز 1420 گرفته می شود، تصریح کرد: روزانه 12
 هزار مشاوره حضوری و هزار و 200 درخواست غیرحضوری در شعب سراسر کشور به 
ثبت رسیده است.
عظیم زاده با اشاره به آمار روزانه اقدامات این اداره کل برای پاسخگویی و
 اطلاعرسانی عمومی گفت:سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارائه فرهنگ 
پاسخگویی و احترام به مردم در سطوح مختلف، پیگیری، حل فوری و ریشهای 
مشکلات مردم، در یکسال گذشته اقدامات تحولی و برجستهای انجام داده است.
مدیر شعب بانک رفاه استان مازندران نیز در این جلسه با اظهار اینکه بانک
 رفاه کارگران در کنار شبکه بانکی از یک طرف و در کنار سازمان های تابعه 
وزارت تعاون از طرف دیگر وظیفه خدمت رسانی به آحاد و اقشار جامعه را بر 
عهده دارد، گفت: خوشبختانه آمار عملکردی بانک رفاه استان در سال جاری در 
ارتباط با خود سازمان ها و ادارات تابعه وزارت تعاون (مثل تامین اجتماعی، 
مدیریت درمان، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و... ) مثبت و بسیار مطلوب بوده
 و توانسته در کنار مدیران سایر مجموعه های مرتبط، راهگشای مسائل و مشکلات 
مراجعین باشد.
محمد اللهمرادی با بیان اینکه بیشترین حجم تسهیلاتی 
که بانک رفاه طی سال گذشته پرداخت کرده به متقاضیان سازمان های تحت تعامل 
چون مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ، مستمری بگیران تامین اجتماعی و ... 
بوده است، افزود: تقریبا هر ماه حدود یکصد فقره تسهیلات به مراجعین 
بازنشسته پرداخت می شود.
 به مناسبت 29 آبان سالروز ملی تصویب قانون کار، نصرالله دریابیگی دبیر 
اجرایی خانه کارگر استان و تعدادی از نمایندگان تشکل های کارگری در استان 
مهمان های ویژه این جلسه بودند که هر کدام به بیان مهمترین مسائل و 
دغدغههای این قشر پرداختند.
http://fajreshomal.ir/fa/News/20842/پاسخگویی-روزانه-به-9-هزار-تماس-در-سامانه-1420-مرکز-ارتباطات-مردمی-تامین-اجتماعی