آخرین مطالب

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه سپاه کربلا چندین کار برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد، به تشکیل قرارگاه امام رضا (علیه السلام) هم اشاره کرد و افزود: آیین زندگی، بهداشت و سلامت

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه سپاه کربلا چندین کار برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد، به تشکیل قرارگاه امام رضا (علیه السلام) هم اشاره کرد و افزود:

  بزرگنمایی:

مجید اسدی خبرنگار قجر شمال : سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در گفت و گوی  تفصیلی با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از راه اندازی 22 مرکز مستقل واکسیناسیون کرونا توسط بسیج در 22 شهرستان استان مازندران تاپایان هفته جاری خبر داد  و گفت: 6 مرکز مستقل واکسیناسیون توسط بسیج در شهرستان‌ها افتتاح شده بود که در طرح شهید سلیمانی هدف گذاری شده است در 22 شهرستان تا پایان هفته جاری 22 مرکز واکسیناسیون مستقل راه اندازی شود که همه اقدامات برای واکسینه کردن مردم، برعهده بسیج است.

فرمانده سپاه کربلا از همکاری و مشارکت بسیج در 26 مرکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی هم خبرداد و اضافه کرد: با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک نیرو‌های مسلح به مردم برای مقابله با کرونا، جلسه‌ای از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران برای سپاه استان‌ها برای اجرایی کردن طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه سپاه کربلا چندین کار برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار دارد، به تشکیل قرارگاه امام رضا (علیه السلام) هم اشاره کرد و افزود: با دعوت از علوم پزشکی ساری و بابل، مدیران شبکه بهداشت و همچنین فرماندهان نواحی شهرستان‌ها  چند کار در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به تشریح اقدامات برای مقابله با کرونا هم پرداخت و بیان کرد: در اقدام اول؛ پایش و بیماریابی در سطح استان با بهره گیری از ظرفیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج وارد مرحله اجرایی شد.

سردار مسلمی از اعزام نیرو‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی برای کمک به علوم پزشکی و کادردرمانی هم خبر داد و گفت: 220 پزشک،615 پرستار و 845 بهورز از بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا برای کمک به کادر درمان پای کار آمدند و  تعداد زیادی نیز به شهر‌های آمل، بابل، ساری، جویبار و رامسر که شهر‌های حاد کرونایی بودند، اعزام شدند.

فرمانده سپاه کربلا از تجهیز بیمارستان‌ها هم خبر داد و اضافه کرد: 150 تخت بیمارستانی با تجهیزات تهیه و با توجه به افزایش بیماران برای علوم پزشکی استان ارسال شد که 100 تخت برای علوم پزشکی بابل و 50 تخت نیز برای شهرستان جویبار ارسال شد.

سردار مسلمی به تامین کپسول‌های اکسیژن بیمارستان‌ها هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این روز‌ها به کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز نیاز است و بیمارستان‌ها در این مورد دچار مشکل شدند، با مصوبه شورای تامین استان، 5 کارخانه بزرگ برای تامین کپسول اکسیژن انتخاب شد که با نظارت صورت گرفته توسط سپاه کربلا، کپسول‌های اکسیژن تامین و به مراکز درمانی ارسال شد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش بزرگ اهدای خون در سراسر استان هم اشاره و اضافه کرد: با درخواست مدیر کل سازمان انتقال خون و ابراز نگرانی این سازمان از کمبود ذخایر بانک خونی، و نیازمندی بیماران کرونایی به فرآورده‌های خونی، با هماهنگی بسیج ادارات، اقشاری و نیز حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت رزمایش بزرگ اهدای خون در سطح تمامی شهرستان‌ها از روز پنجم ماه محرم برگزار شد.

به گفته سردار مسلمی این رزمایش تا تامین نیاز‌های خونی در دهه اول محرم ادامه دارد. او در همین رابطه توضیح داد:  با توجه به اینکه سازمان انتقال خون به 140 هزار واحد خونی در امسال نیازمند است و فقط 43 هزار واحد خونی تا به امروز تامین شده، سپاه کربلا برای تامین 97 هزار واحد خونی با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج وارد میدان شد تا ان شالله تا پایان سال این تعداد واحد خونی تامین شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به  تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) جهت نهضت کمک‌های مومنانه هم خاطرنشان کرد: این قرارگاه با محوریت ائمه جمعه، و در مرکز استان با ریاست آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران تشکیل شد، که در این حوزه با بهره گیری از کمک خیرین، پایگاه و حوزه‌های مقاومت به اسیب دیدگان کرونایی کمک شده و میشود.

سردار مسلمی از کمک مومنانه 65 میلیاردی مردم مازندران در سه ماه اول سال به نیازمندان هم خبر داد و افزود: از تاریخ اول فروردین تا پایان خردادماه امسال در سه عرصه تامین جهیزیه، بسته‌های معیشتی و کمک به دانش آموزان نیازمند، مردم پای کار آمدند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا  299 سری جهیزیه با هزینه 9 میلیارد تومان، 120 هزار 881 بسته معیشتی با هزینه 49 میلیارد تومان و همچنین تامین اقلام دانش اموزان نیازمند، کارت هدیه و اطعام دهی 227 هزار 380 مورد با هزینه حدود 7 میلیارد تومان، به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اهدا شد.

سردار مسلمی در ادامه یادآور شد: در سال گذشته از تاریخ اول اسفند ماه سال 98 تا اخر اسفند ماه سال 99،   در سه حوزه تامین بسته‌های معیشتی، کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین جهیزیه 323 میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه به اسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان اهدا شد که توسط خیرین، دستگاه‌های اجرایی، ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت و هیئت‌ها تامین شده است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت  4 هزار پایگاه مقاومت بسیج در مازندران اشاره کرد و گفت:شبکه گسترده بسیج به صورت یک شبکه منجسم برای مقابله با بیماری کرونا به مردم خدمات رسانی می‌کند  و هرنقطه‌ای از مازندران دچار مشکلی باشد یا کمبودی در عرصه مقابله با کرونا احساس شود، پایگاه‌های مقاومت بسیج برای طرف کردن ان مشکل وارد میدان می‌شوند و هیچ منطقه‌ای از مازندران از قلم نیفتاده و همه مناطق تحت پوشش بسیج است.

سردار مسلمی در سخنان پایانی خود با قدردانی از اصحاب رسانه که به صورت شبانه روزی در این ایام کرونایی، در میدان هستند و با اطلاع رسانی به موقع و هدفمند، پای کار انعکاس اخبار درست بودند، متذکر شد: از مردم عزیز و خونگرم مازندران میخواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها پرهیز کنند چرا که کادردرمان احساس خستگی می‌کنند، و بیمارستان‌ها هم توان پذیرش بیماران را ندارند.

فرمانده سپاه کربلا با ابراز همدردی با  خانواده‌هایی که  بخاطر کرونا عزیزان خود را از دست دادند، یادآور شد:  به عنوان خادم مردم، از همه مردم عزیز میخواهیم دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزان نباشیم.

سردار مسلمی با تاکید بر وضعیت کرونایی مازندران خاطرنشان کرد:از مردم عزیز می‌خواهیم که با توجه به افزایش بیماران در مازندران  از سفر به  این استان بپرهیزند، تا ان شالله به برکت ایام محرم و به دعای مردم، این بیماری هرچه زودتر از بین برود و مردم با خیال راحت و با ارامش به مازندران سفر کنند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

اخرین وضعیت واگذاری مجوزها برای احداث نانوایی برای متقاضیان،

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر از بکاری نخبگان و افراد اندیشه ورز در امور تاکید کرد

حضور رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ در یادواره شهدای روحانی سیمرغ و گرامیداشت شهدای خانطومان

آموزش نحوه رای دادن با صندوق الکترونیکی به نمازگزاران

جلسه تعیین تکلیف مغازه های حادثه آتش سوزی شهرستان سیمرغ

روحانیون در جبهه و جنگ، هم رزمنده بودند و هم رزمنده پرور و رزمندگان با نگاه به عمل روحانیت حرکت می‌کردند و پیروز میدان شدند.

رفتار حجاج ایرانی باید مایه افتخار امام صادق (ع) باشد

آموزش نحوه رای دادن با صندوق الکترونیکی به نمازگزاران

رئیس کل دادگستری مازندران بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان وادا کردن حق مردم شریف دیار علویان به بهترین شکل ممکن تاکید کرد

پیام تسلیت رحمتی بهمنانی فرماندار و حجت الاسلام خانلری امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)

پیام تبریک مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان سیمرغ به مناسبت روز ماما مدیر شبکه بهداشت و درمان

امام جمعه سیمرغ گفت حماسه وعده صادق را لازم دانست وگفت در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیازمند وعده صادق هستیم

فرماندهی سپاه شهرستان سیمرغ بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی

پیام تبریک بادآور رئیس بنیاد شهید شهرستان سیمرغ بمناسبت 12 اردیبهشت ماه روز معلم

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ در سال 1403

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:با اشاره به اینکه دوام و بقای انقلاب اسلامی برگرفته از تفکر امام صادق (ع) است، حمایت از طرح نور را برای سلامت روان جامعه، تکلیف همگان برشمرد.

استاندار مازندران گفت: مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در تامین مسکن و دیگر مجوز‌های خدماتی باید مورد اهتمام قرار بگیرد

مراسم تجلیل از معلمان نمونه و خانواده های معظم شهداء فرهنگی در سیمرغ برگزار شد.

آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها، داعشیان منطقه و ... هیچکدام امام زمان (عج) ندارند و ما داریم و مطمئن باشیم که ما موفق می‌شویم.

حضور رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ در جلسه کمیته فرهنگی ستاد یادواره شهدای

پیام تبریک فرماندهی انتظامی شهرستان سیمرغ بمناسبت روز کار

نگاهی بر نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب»

پیام تبریک بخشدار تالارپی به مناسبت فرا رسیدن 9 اردیبهشت ، روز شوراها

بهره مندی 70 خانوار در سیمرغ از خدمات مسکن مددجویی در سال 1402

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها

لزوم توسعه مدارس هیات امنایی در مازندران

پنجم اردیبهشت ماه بمناسبت هفته کارگر و قشر بسیج کارگری

رئیس کل دادگستری مازندران در نخستین نشست قضایی امسال استان بر شفافیت عملکرد قضات با هدف ترویج عدالت در جامعه تاکید کرد.

دکتر نوروزی در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در مازندران: آینده یک مملکت و جامعه در گرو آموزش و پرورش است.

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان سیمرغ با امام جمعه محترم شهرستان سیمرغ

دستگاه‌های دولتی در حوزه عفاف و حجاب پای کار باشند

برگزاری پنجشنبه های شهدایی در مازندران و16 استان کشور

اجرای رویداد «صعود» در کانون‌های مساجد مازندران

رییس کل دادگستری مازندران برگزاری دادگاه های برخط و الکترونیک را گامی مهم برای شفاف سازی امور با مردم بیان کرد.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: همزمان با هفته کار و کارگر 200 برنامه در استان اجرا می شود

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هنرستان کار دانش دخترانه مائده شهرستان سیمرغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان دارای یک هزار و 700 هکتار سطح زیرکشت و 17 هزار تن تولید انواع ارقام توت فرنگی است.

بازدید استاندار مازندارن و فرماندار سیمرغ از نقاط حادثه خیز پس از بارش های سیل آسای اخیر در سطح شهرستان سیمرغ

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ

دکتر یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که لشکر 25 کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است

حضور پر رنگ رحمتی بهمنانی فرماندار در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان سیمرغی

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت روز معمار

ابتکار جالب امام جمعه بابلسر در نمایش اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح شهرستان بابلسر

دیدار رئیس اداره بهزیستی سیمرغ با فرمانده سپاه در روز پاسدار در روز گرامی‌داشت تاسیس سپاه پاسداران،

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نور در حوزه عفاف و حجاب گفت: اجرای طرح نور مطالبه ی عمومی است.

فعالیت 95 آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بهشهر

پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر مازندران به مناسبت سالروزتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه انقلاب اسلامی روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ،

‍پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت