آخرین مطالب

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری؛

دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است فرهنگی، هنری

دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است

  بزرگنمایی:
گروه سیاسی و اجتماعی: مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان و ۳۲ شهید جاویدالاثر شهرستان نور گفت: دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است.

گروه سیاسی و اجتماعی: مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان و 32 شهید جاویدالاثر شهرستان نور گفت: دشمن با اطلاعات نادرست دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است.


حجت الاسلام سیدمظاهر حسینی  مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان و 32 شهید جاویدالاثر شهرستان نور با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مصلی الغدیر شهر نور شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به قرآن کریم و شکرگزاری در برابر خداوند اظهار کرد: یکی از عوامل دوری انسان از خداوند شاکر نبودن است و هر کسی شکرگزارنباشد دین ندارد و به مقصد نمی رسد.
 وی افزود: شهدا با شکرگزاری به مقصد رسیدند و از حداقل امکانات استفاده بهینه کردند و شهادت مرگ تاجرانه است که شهید در آن سود می برد. حسینی با اشاره به اینکه دعا و سجده سبب  نزدیکی انسان به خداوند است، افزود: انسانی که نماز نمی‌خواند از لطف خداوند محروم است و نماز واقعی انسان را از فحشا و منکر دور می کند و سبب صعود انسان است.
وی خاطرنشان کرد: شیطان امید و نورانیت را از انسان می‌گیرد و شرط اول دوری از شیطان توجه قلبی به نماز است. حسینی بیان کرد: هنر شهدا شناسایی دوست و دشمن است و در زندگی سردار دلها این تفکیک کاملا مشخص است. وی با اشاره به اینکه هر انسانی به اندازه ادبش قیمت دارد، اظهارکرد: شیطان همواره در کمین است تا انسان را گمراه کند و جهاد اکبر و اصغر انسان را به خداوند نزدیک می‌کند که در جهاد اکبر که جهاد با نفس است هر کسی در هر پست و مقامی بسیجی، سپاهی، روحانی، مسئول، و ... آزمایش می‌شود.
مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: یک لحظه غفلت و غرور می تواند سبب لغزش و انحراف از صراط مستقیم شود و انسان را در دام شیطان گرفتار کند. وی با اشاره به جهاد تبیین خاطرنشان کرد: دشمن در این روزها با اطلاعات نادرست و فرافکنی در رسانه‌ها به دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است تا با اهداف شوم خود برسد و مهمترین وظیفه ما این است تا در این زمینه روشنگری کنیم و جهاد تبیین به معنای گره‌گشایی است.
حسینی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت را می‌پذیرند باید پاسخگو باشند، افزود: اگر می‌خواهیم به ارزش شهدا پی ببریم باید دشمن را خوب بشناسیم و هدف دشمن این بود که تمام جنایت‌های وحشیانه داعش در کشورهای دیگر را در ایران اجرایی کند و عاقل کسی است که دشمن را در جایش بزند نه اینکه داخل خانه خود منتظر حمله دشمن بماند.
امام جمعه شهرستان نور نیز با اشاره به 16 و 17 اردیبهشت و کربلای خان‌طومان گفت: اردیبهشت به جریان مقاومت تبدیل شد و داعشی‌های خبیث و سردمداران کفر را در آن سوی مرزها به خاک و خون ذلت نشاند.
حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی اظهار کرد: راهی که شهدا پیمودند در حقیقت امنیت، آرامش و آسایش را به ارمغان آوردند و هرکسی رسالتی را دنبال می‌کند و شهدا در این مسیر نورانی جهاد و مبارزه را انتخاب کردند و پای آن ایستادند.
امام جمعه شهرستان نور گفت: هر کسی در رسالت خود باید تلاش کنند تا مجاهدت، غیرت،مردانگی و راه و رسم مبارزه را سرلوحه کار خود قرار دهد و به نیازمندان توجه کند.
وی افزود: مبارزین و مجاهدین و مدافعین حرم  با حضور خود در آن سوی مرزها افول قدرت پوشالی استکبار جهانی و آمریکا را عینیت بخشیدند و در کربلای سوریه، عراق و خان‌طومان حماسه آفریدند.
حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: داعش این جریان فاسد و انحرافی موساد و سازمان سیا و جریان صهیونیستی بین الملل در رأس  آن آمریکا که افراد خون آشامی را پرورش دادند 90درصد کشور سوریه و بیش از 60 درصد کشور عراق را اشغال کردند.
وی بیان کرد: داعشی‌ها جنایت‌های وحشیانه کردند و فرزندان را جلوی چشم پدر مادر گردن زدند و ... اما مجاهدان و جوانان غیرتمند این مرز و بوم که تربیت شده دین اسلام، مکتب حسین و ولایت هستند در آن سوی مرزها کربلا آفریدند.
امام جمعه نور با اشاره به 16 و 17 اردیبهشت و کربلای خان‌طومان اظهار‌کرد: اردیبهشت به جریان مقاومت تبدیل شد و داعشی‌های خبیث و سردمداران کفر را در آن سوی مرزها به خاک و خون ذلت نشاند.  
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران و کنگره شهدای استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خان طومان اظهارکرد: شهدای خان طومان را در اردیبهشت مقاومت به نام استان مازندران می‌شناسند و یاد شهدای خان طومان این روزها حال و هوای خاصی در استان مازندران برپا کرد.
 حسین محمودی با اشاره به اینکه در اردیبهشت مقاومت برنامه‌ها و مراسم مختلفی در شهرهای مازندران برگزار می‌شود، افزود: شهدا بهترین الگو و اسوه در جامعه هستند و یادواره شهدا بهترین فرصت است تا این الگوها را به نسل جدید معرفی کنیم.
 مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران و کنگره شهدای استان با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد : بهترین راه ارتباط با قشر جوان معرفی و الگوبرداری از شهدا است که از میان جوانان با گام نهادن در راه شهید کربلا و ولایتمداری به شهادت رسیدند.   محمودی مهمترین پیام این برنامه را صبر و استقامت و ایثار نام برد و افزود: باید فرهنگ سازی را از بستر خانواده آغاز و به نسل جدید منتقل کرد.
وی با اشاره به غرفه فرهنگی برای کودکان در کنار این مراسم بیان کرد: فرهنگ سازی باید از زمان مهد کودک صورت بگیرد تا در ذهن و فکر کودکان نهادینه و به نسل‌های آینده منتقل شود و گسترش کار فرهنگی برای کودکان یک امر ضروری است.  
فرماندار نور نیزدر خصوص یادواره شهدا اظهارکرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا آبیاری شد و به حیات خود ادامه می دهد و فرهنگ ایثار و شهادت با یادواره‌ها، برپایی اردوهای راهیان نور، آثار شهدا و ... است که پا بر جا می‌ماند.  
احمد توکلی گفت: امنیت جامعه را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و یادواره شهدا حرکت ارزشمند در راستای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آینده است.
فرماندارشهرستان نورخاطرنشان‌کرد: قیام حق علیه باطل همواره ادامه دارد و امروز دشمن می‌خواهد با جنگ نرم در افکار مردم به ویژه جوانان نفوذ کند. این مسئول افزود: جوانان و نسل جدید در جنگ نرم باید با آگاهی کامل، آماده مبارزه با دشمنان در این میدان باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز اظهارکرد: یادواره شهدای خان طومان و 32 شهید مفقودالاثر با همت ستاد یادواره شهدای شهرستان به ویژه بسیجیان، پاسداران، اداره صمت، بسیج اصناف،  اتحادیه و...،حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان و مسئوولان در مصلی الغدیر نور برگزار شد.
 نعمت اسدی با اشاره به اینکه یادواره شهدا تداعی‌کننده ایثار شهادت و ولایت مداری است، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌کنند روحیه مقاومت و شهادت طلبی جوان را تضعیف کنند و وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
 وی افزود: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا درس گرفتن از شهیدان است تا با الگوبرداری در جامعه به اهداف آنها عمل کنیم و به نسل آینده انتقال داد.

خبرنگار پایگاه خبری فجر شمال
مجید اسدی

انتهای پیام



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یک‌صدمین کرسی‌ نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه مازندران برگزار می شود

اخرین وضعیت واگذاری مجوزها برای احداث نانوایی برای متقاضیان،

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر از بکاری نخبگان و افراد اندیشه ورز در امور تاکید کرد

حضور رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ در یادواره شهدای روحانی سیمرغ و گرامیداشت شهدای خانطومان

جلسه تعیین تکلیف مغازه های حادثه آتش سوزی شهرستان سیمرغ

رفتار حجاج ایرانی باید مایه افتخار امام صادق (ع) باشد

آموزش نحوه رای دادن با صندوق الکترونیکی به نمازگزاران

رئیس کل دادگستری مازندران بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان وادا کردن حق مردم شریف دیار علویان به بهترین شکل ممکن تاکید کرد

پیام تسلیت رحمتی بهمنانی فرماندار و حجت الاسلام خانلری امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)

پیام تبریک مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان سیمرغ به مناسبت روز ماما مدیر شبکه بهداشت و درمان

امام جمعه سیمرغ گفت حماسه وعده صادق را لازم دانست وگفت در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیازمند وعده صادق هستیم

فرماندهی سپاه شهرستان سیمرغ بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی

پیام تبریک بادآور رئیس بنیاد شهید شهرستان سیمرغ بمناسبت 12 اردیبهشت ماه روز معلم

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ در سال 1403

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:با اشاره به اینکه دوام و بقای انقلاب اسلامی برگرفته از تفکر امام صادق (ع) است، حمایت از طرح نور را برای سلامت روان جامعه، تکلیف همگان برشمرد.

استاندار مازندران گفت: مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در تامین مسکن و دیگر مجوز‌های خدماتی باید مورد اهتمام قرار بگیرد

مراسم تجلیل از معلمان نمونه و خانواده های معظم شهداء فرهنگی در سیمرغ برگزار شد.

آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها، داعشیان منطقه و ... هیچکدام امام زمان (عج) ندارند و ما داریم و مطمئن باشیم که ما موفق می‌شویم.

حضور رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ در جلسه کمیته فرهنگی ستاد یادواره شهدای

پیام تبریک فرماندهی انتظامی شهرستان سیمرغ بمناسبت روز کار

نگاهی بر نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب»

پیام تبریک بخشدار تالارپی به مناسبت فرا رسیدن 9 اردیبهشت ، روز شوراها

بهره مندی 70 خانوار در سیمرغ از خدمات مسکن مددجویی در سال 1402

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها

لزوم توسعه مدارس هیات امنایی در مازندران

پنجم اردیبهشت ماه بمناسبت هفته کارگر و قشر بسیج کارگری

رئیس کل دادگستری مازندران در نخستین نشست قضایی امسال استان بر شفافیت عملکرد قضات با هدف ترویج عدالت در جامعه تاکید کرد.

دکتر نوروزی در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در مازندران: آینده یک مملکت و جامعه در گرو آموزش و پرورش است.

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان سیمرغ با امام جمعه محترم شهرستان سیمرغ

دستگاه‌های دولتی در حوزه عفاف و حجاب پای کار باشند

برگزاری پنجشنبه های شهدایی در مازندران و16 استان کشور

اجرای رویداد «صعود» در کانون‌های مساجد مازندران

رییس کل دادگستری مازندران برگزاری دادگاه های برخط و الکترونیک را گامی مهم برای شفاف سازی امور با مردم بیان کرد.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: همزمان با هفته کار و کارگر 200 برنامه در استان اجرا می شود

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هنرستان کار دانش دخترانه مائده شهرستان سیمرغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان دارای یک هزار و 700 هکتار سطح زیرکشت و 17 هزار تن تولید انواع ارقام توت فرنگی است.

بازدید استاندار مازندارن و فرماندار سیمرغ از نقاط حادثه خیز پس از بارش های سیل آسای اخیر در سطح شهرستان سیمرغ

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ

دکتر یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که لشکر 25 کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است

حضور پر رنگ رحمتی بهمنانی فرماندار در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان سیمرغی

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت روز معمار

ابتکار جالب امام جمعه بابلسر در نمایش اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح شهرستان بابلسر

دیدار رئیس اداره بهزیستی سیمرغ با فرمانده سپاه در روز پاسدار در روز گرامی‌داشت تاسیس سپاه پاسداران،

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نور در حوزه عفاف و حجاب گفت: اجرای طرح نور مطالبه ی عمومی است.

فعالیت 95 آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بهشهر

پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر مازندران به مناسبت سالروزتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه انقلاب اسلامی روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ،

‍پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

پیام تبریک فرماندار و امام‌جمعه سیمرغ بمناسبت هفته سلامت روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ