آخرین مطالب

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ؛

نقش برجسته مردم مازندران در دفاع از ایران و درمقابله بااستکبار، استبداد و مبارزه با طاغوت سیاست و جامعه

نقش برجسته مردم مازندران در دفاع از ایران و درمقابله بااستکبار، استبداد و مبارزه با طاغوت

  بزرگنمایی:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مردم مازندران همواره در دفاع از ایران و درمقابله بااستکبار و استبداد و مبارزه با طاغوت نقش برجسته داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست شورای سیاستگذاری مهدویت مازندران گفت:  انتظار فرج امام زمان (عج) نیازمند معرفت افزایی است.

به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی مازندران با محوریت شهید نوروز علی یزدانخواه شهید شاخص بسیج کارگری کشور پیش از ظهفتم مهرماه در سالن شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و نیز هفته دفاع مقدس، گفت: مردم مازندران همواره در دفاع از ایران و درمقابله بااستکبار و استبداد و مبارزه با طاغوت نقش برجسته داشتند.

سردار قریشی به بیش از 14 هزار شهید کارگر به ویژه شهید نوروزعلی یزدانخواه شهید شاخص بسیج کارگری اشاره کرد و افزود: شهید یزدانخواه دو فرزند خود را در مبارزه با طاغوت و دو فرزند دیگرش را در مبارزه با استکبار جهانی در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد.

او با بیان اینکه همه ملت در مبارزه با رژیم ستمشاهی، گروهک‌های تجزیه طلب و منافقین در در جبهه‌های جنوب و شمالغرب حضور داشتند، گفت: لشکر فاتح 25 کربلا که یک لشکر خط شکن و پیروز است که در دفاع از انقلاب با تقدیم 10 هزار 400 شهید و در دفاع از حریم آل الله با نثار 44 شهید مدافع حرم و همچنین با تقدیم 33 هزار جانباز و 2 و 300 ازاده در همه عرصه‌ها حضوری حماسی و قهرمانی داشت.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مازندران در عرصه دینی با وجود آیت عظام همچون هاشم آملی، جوادی آملی و علامه ذوالفنون حسن زاده آملی سرآمد است، ادامه داد: مازندران با وجود سرداران شهیدی همچون شهید حاج حسین بصیر که در اوج دفاع مقدس در جبهه حضور داشت، اراده ایمانی را بر دشمنان در جنگ هشت ساله تحملی کرد.

سردار قریشی ایستادگی همه اقوام و اقشار ملت بزرگ ایران را در عرصه‌های مختلف بی بدیل توصیف کرد و گفت: هرجا که نیاز به حضور مردم بود، همه اقشار و اقوام به میدان آمدند که دراین میان کارگران علاوه بر پشتیانی از رزمندگان و تامین نیاز‌های کشور، با حضور در خط مقدم دفاع مقدس در قامت تک تیرانداز تا سطوح مختلف فرماندهی، حضور فعال و مخلصانه داشتند.

او با بیان اینکه شهدا لذت و دستاورد‌های دنیوی را از خود گرفتند تا ایرانی در امنیت و آسایش باشد، گفت:شهدا نگذاشتند شیطان صفتان پایشان با خاک ایران اسلامی برسد و نگذاشتند آنچه که بر سر افغانستان، لیبی و عراق آمد بر سر ایران بیاید.

سردار قریشی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که شهدا ستارگانی هستند تا ما راه را گم نکنیم و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود:خدای متعال خود را محب شهدا می‌خواند و در قرآن آمده است که شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه مقام شهدا مقام صالحان و انبیاء است، گفت: شهدا با تقدیم جان خویش، فتنه را از سر اسلام و مردم دفع کردند تا مردم، دین و ملت ایران در امان باشند.

او با اشاره به اینکه بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر شهدا، دفاع از انقلاب، نظام، مردم و ولایت است، افزود:هرچند برای ما بسیار غمناک است که بهترین گل‌های این سرزمین را از دست دادیم، اما شهدا دستاورد‌های بزرگی داشتند که حفظ انقلاب و کشور از دست دشمنان بود.

سردار قریشی درس شهدا را اعتماد به نفس، خودباوری، خود اتکایی و اثبات شعار ما میتوانیم عنوان کرد و گفت: باید دستاورد‌های خون شهدا را بیان کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاورد‌های شهدا پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی بزرگترین ضربه را بر پیکره گفتمان سیاسی کمونیستی در دنیا وارد کرد. شاید عداوت استکبار جهانی در غرب و شرق به همین عامل بستگی دارد

سردار قریشی با بیان اینکه رژیم مستبد پهلوی که توسط انگلیسی‌ها به وجود آمد و به وسیله آمریکا حیات داشت، یک رژیم وابسته به غرب و شرق بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با سرنگونی رژیم پهلوی، حرف جدیدی به دنیانشان داد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه به دستاورد‌های درمانی و بهداشتی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب از جهت دارو درمان و نیاز‌های پزشکی صدردصد وابسته بودیم و حتی در پایتخت کشور پزشکان و پرستاران هندی و پاکستانی و بنگلادشی مردم را درمان میکردند. اما بعد از انقلاب پیشرفته‌ترین جراحی‌های مغز، قلب، پیوند‌های کبد و کلیه در ایران انجام می‌شود. ایران اسلامی از جهت درمان سرطان و جراحی چشم و مغز جز کشور اول دنیا محسوب می‌شود.

سردار قریشی با اعلام اینکه بیش از 97 درصد دارو‌های مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود، ادامه داد:بیش از 25 سال امید و زندگی در ایران افزوده شده است.

او با بیان اینکه ایران جز کشور‌های محدودی بود که در دروان کرونا، واکسن کرونا را بسازد و به جهان عرضه کند، گفت:ایران در زمینه علمی و فناوری قبل از انقلاب قادر به ساختن سیلو‌های گندم حتی قادر به ساختن یک پل نبود و وابسته به کشور‌های خارجی بود، اما پس از پیروزی انقلاب امروز در ایران پالایشگاه‌های نفت ساخته می‌شود حتی پیشرفته‌ترین پل‌هایی که ساخته می‌شود مورد تحیر دنیا شده است.

سردار قریشی به ساخت موشک‌ها و پهپاد‌ها در حوزه هوا و فضا اشاره کرد و افزود: امروزه نماد قدرت و قدرت نمایی جمهوری اسلامی عرصه دفاعی است که در زمینه هوا و فضا ایران جز پیشرفته‌ترین کشور‌ها هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود به بیان اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس ادعای نابودی ایران را داشت، اضافه کرد:در تمامی اسناد و مدارک صدام و حزب بعث تجزیه ایران کاملا مشهود بود.

به گفته سردار قریشی بیش از 17 کشور در ساخت سلاح شیمیایی و میکروبی به صدام کمک کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تمامی سلاح‌ها جنگی از هواپیماها، بمب افکن‌ها و موشک‌ها آمریکا و کشور‌های غربی به صدام دادند، گفت: سلاح روز شوروی سابق و غربی را در اختیار صدام قرار دادند، اما به ما یک سیم خاردار نمی‌فروختند.

سردار قریشی با بیان اینکه یک قدرت جهانی در دوران دفاع مقدس در مقابل ایران قرار گرفت، اما ایران با مقاومت و ایستادگی و توانمندی یک وجب از خاک را به دشمن نداد، افزود: این دستاورد بزرگ به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری بود.

او با بیان اینکه ایران اسلامی با الگوگیری از دفاع مقدس توانست در تمامی تحریم‌ها و تهدید‌ها در مقابل دشمن بایستد، گفت: استفامت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب تحریم‌های همه جانبه دشمن هم شکست خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به شعار معاندین در حوادث اخیر «زن زندگی آزادی» خاطرنشان کرد: این شعار حزب تجزیه طلب پ ک ک ترکیه است که از زنان سوء استفاده می‌کند. اما کدام وطن پرست و ایرانی پرچم را آتیش می‌زند که دست روشن عناصر ضد انقلاب و تجزیه طلب در آن دید. کدام حلال زاده ایرانی به قرآن و پرچم بی احترامی می‌کند. برای همین مردم ایران یک دسته بیشتر نیستند و آن‌هایی که اغتشاش ایجاد می‌کنند در جرگه ضد انقلاب قرار دارند؛ و به برکت خون شهدا این انقلاب محفوظ است.

پایگاه خبری فجرشمال
مجید اسدی
انتهای پیام



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

برگزاری پنجشنبه های شهدایی در مازندران و16 استان کشور

اجرای رویداد «صعود» در کانون‌های مساجد مازندران

رییس کل دادگستری مازندران برگزاری دادگاه های برخط و الکترونیک را گامی مهم برای شفاف سازی امور با مردم بیان کرد.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: همزمان با هفته کار و کارگر 200 برنامه در استان اجرا می شود

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هنرستان کار دانش دخترانه مائده شهرستان سیمرغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان دارای یک هزار و 700 هکتار سطح زیرکشت و 17 هزار تن تولید انواع ارقام توت فرنگی است.

بازدید استاندار مازندارن و فرماندار سیمرغ از نقاط حادثه خیز پس از بارش های سیل آسای اخیر در سطح شهرستان سیمرغ

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ

دکتر یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که لشکر 25 کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است

حضور پر رنگ رحمتی بهمنانی فرماندار در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان سیمرغی

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت روز معمار

ابتکار جالب امام جمعه بابلسر در نمایش اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح شهرستان بابلسر

دیدار رئیس اداره بهزیستی سیمرغ با فرمانده سپاه در روز پاسدار در روز گرامی‌داشت تاسیس سپاه پاسداران،

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نور در حوزه عفاف و حجاب گفت: اجرای طرح نور مطالبه ی عمومی است.

فعالیت 95 آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بهشهر

پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر مازندران به مناسبت سالروزتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه انقلاب اسلامی روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ،

‍پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

پیام تبریک فرماندار و امام‌جمعه سیمرغ بمناسبت هفته سلامت روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ

متن پیام جناب سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در ساری برگزار شد

باید مشکلات به مسئله تبدیل شوند

احصای نظام مسائل استان و شناسایی ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی

نخستین جشنواره استانی قرآن و عترت حیات» ویژه دانشجویان در دانشگاه مازندران

سومین نشست کارگروه پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی در استانداری مازندران برگزار شد

مسئولان دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی جدی قاطع برخورد کنند

جانبازان عزیز با اقتدا به ابالفضل العباس (ع) علمدار کربلا، در راه دین از جان مایه گذاشتند

زنجیره انسانی سیمرغی‌ها در سواحل مازندران

تجمع مردمی برای حمایت و قدردانی از سپاه در ساحل بابلسر

حضور دانشگاه مازندران در رویداد بین‌المللی زبان چینی به میزبانی دانشگاه تربیت معلم چین

اجرای طرح نور مطالبه ی عمومی است

برگزاری گفتمان سازی برای ایجاد بستر مردمی شدن هنر انقلاب در سطح استان مازندران

نقشه مهندسی فرهنگی استان، با نگاه به اسناد بالادستی، قوانین مربوطه و فرهنگ بومی محلی در حال تدوین است

نشست هم‌اندیشی دبیران مناطق ده‌گانه و مدیران روابط عمومی منطقه دو کشور در دانشگاه مازندران برگزار شد

نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌های مازندران برگزار شد

برگزاری جشن گلریزان با عنوان « دست های ماندگار» در نوشهر

اهدای کتاب، اهدای دانایی

پویش حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی در سواحل دریای مازندران

انتصاب مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران

آئین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان مازندران

تاکید رئیس کل دادگستری مازندران برلزوم حفظ کرامت انسانی در برخورد با مراجعان

تجمع مردم شهرستان سیمرغ در پی حمله ایران به خاک اسرائیل تجمع خودجوش مردم سیمرغ

فعالیت بیش از هزار و 200 کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران

تجلیل مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید محسن حسین نیا

پیام تقدیر فرماندهی انتظامی شهرستان سیمرغ از دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جشن شکرانه بزرگترین عملیات غرور آفرین پهپادی و موشکی در بابلسر

آغاز برداشت توت فرنگی در شهرستان بابلسر

سالم سازی جامعه از آلودگی های اخلاقی نیازمند حضور مقتدرانه دستگاه قضاست

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به اسراییل خبیث