به گزارش پایگاه خبری فجر شمال به نقل از  برترین خبر ، حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان نور در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک محرمات اظهار کرد: عبد بودن به جای عابد بودن از صفات متقین است.

وی با اشاره به 17 ربیع الاول میلاد با سعادت شخصیت نازنین عالم خلقت خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی(ص) و رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع)تصریح کرد: پیامبر اکرم (ع) عبد مطلق خدا بود و معراج هم در سایه عبد بودن خدا داده شد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند تمام هستی را در سایه عبد بودن امام عظیم الشان با او همراه کرد که توانست با سلاح ایمان و تقوا و معرفت در مقابل تمام دنیابایستد.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در کشور افزود: اتفاق های اخیر توسط دشمنان طراحی و برنامه ریزی شده تا بتوانند انقلاب را به انحراف یا در مسیر براندازی نظام قرار دهند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در کنار پیشرفت ها، کاستی ها و موضوعات دیگر نیز وجود دارد، گفت: کشور ایران به دلیل اینکه 43 سال در مقابل تمام توطئه های استکبار جهانی در راس آمریکای جنایتکار ایستاد و خود را از همه پیرایه های استکبار جهانی مستقل کرد، دشمن هم در تلاش برای براندازی آن با کوچکترین اتفاق است.

وی ادامه داد: دشمن با اسلام و آموزه های دینی مخالف است چرا که از ایستادگی مردم ایران سیلی خورده اند.

امام جمعه شهرستان نور یادآور شد: اغتشاشات اخیر، از خرداد ماه در اندیشکده آمریکایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها طراحی شده است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: در طراحی این اغتشاشات سعی شد تا اروپا، آمریکا، لهستان فرانسه، هلند، سوئد را هم با خود همراه کنند.

وی تصریح کرد: امپراتوری رسانه ای غرب ( بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا، اینترنشنال، شبکه منوتو ) در اغتشاشات اخیر تماما به میدان آمده است که از 23 شهریور تا 16 مهر بیش از 17 هزار و سیصد و دوازده دروغ از حوادث اخیر را پخش کرده اند در حالی که واقعیت چنین نبوده است.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: این حرکت، حرکت دشمن و رژیم صهیونیستی است و ملت ایران هم باید هوشیار باشد.

حجت الاسلام احمدی افزود: ملت ایران در چند اجتماع بزرگ مانند راهپیمایی بعد از نماز جمعه، اجتماع بزرگ محمد رسول الله(ص )، اجتماع و راهپیمایی زنان غیرتمند نشان داد که حرکت دشمن حقیرانه و ذلیلانه بود هر چند خسارت هایی را نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: دشمن بداند که با این نیروی مسلح، رهبری آگاه در میدان مبارزه هرگز هیچ غلطی نخواهد کرد.

امام جمعه شهرستان نور بیان کرد: جامعه ورزشی سالم، بالنده، با نشاط و علاقه مند به دین و ارزش های اسلامی و پایبند به انقلاب اسلامی است و شهرستان نور هم ورزشکاران تاثیر گذار کم ندارد که باید مورد توجه ویژه تری قرار گیرد.

حجت الاسلام احمدی گفت: خدمات پست در ایران قدمت 3هزار ساله دارد و در مازندران روزانه حدود 50 هزار مرسوله پستی جابجا می شود.